عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون با وزیر نفت دستور احداث مجموعه ورزشی صنعت نفت درشهر همدان صادر شد و به زودی کار مطالعاتی و اجرایی این پروژه مهم ورزشی در همدان آغاز می شود.


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه همدان، ابراهیم کارخانه ای افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت موظف است از محل یک درصد درآمدهای این وزارتخانه در همه استانهای کشور مجموعه ورزشی بسازد که متاسفانه در همدان تاکنون این طرح اجرا نشده است.


عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: حداقل 200 میلیارد ریال به عنوان سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه پیش بینی شده که همه تلاش ما این است با پیگیری نمایندگان استان، استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان هرچه زودتر عملیات مقدماتی پروژه را شروع کنیم.



کارخانه ای افزود: جوانان ورزش دوست همدان خواهان ایجاد فضای با نشاط ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت خود هستند و باید در این زمینه مسؤولان تمام تلاش خود را به کار گیرند.


نماینده همدان و فامنین در مجلش شورای اسلامی گفت: اجرای این طرح می تواند حرکت اساسی برای توسعه و گسترش زیرساخت­های ورزش همدان باشد.

لینک خبر